Verbinden

Iedereen is welkom en we leren over elkaars gewoonten en culturen.

'Wat wil je later worden?' Wat het antwoord ook is, het begint bij een veilige en rustige basis. Daar besteden we veel aandacht aan! En daar zijn we allemaal verantwoordelijk voor.

Op onze school zorgen we voor een open sfeer waarin leerlingen, leerkrachten en ouders zich veilig voelen en met elkaar omgaan op basis van onderling vertrouwen en respect. We leren met en van elkaar over onze gewoontes, culturen, achtergronden en meningen. Omdat de leerlingen vertrouwen en veiligheid ervaren, voelen zij zich thuis op school. En dat is heel belangrijk voor elk kind!

Als een kind zich veilig voelt en een positief zelfbeeld heeft, heeft het een goede basis om te werken aan zijn of haar ontwikkeling.