Berend Botje

Wij werken nauw samen met Berend Botje. Berend Botje biedt opvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar en buitenschoolse opvang.

Peuteropvang
In De Koningsspil is de peuteropvang van Berend Botje gevestigd. Dit betekent dat als uw kind deze peuteropvang bezoekt, hij/zij makkelijk kan doorstromen naar het basisonderwijs. Als uw kind bijna vier is kan hij al eens komen kennismaken op De Koningsspil. Bij de overgang naar de school wordt een 'warme overdracht' gedaan van de pedagogisch medewerker naar de leerkracht van groep 1. Zij kennen uw kind immers al een tijdje en hebben dus waardevolle informatie voor de leerkrachten! Zo stroomt uw kind soepel door naar de basisschool.

Klik hier als u meer weten over de peuteropvang

Buitenschoolse opvang
In De Koningsspil is de buitenschoolse opvang (BSO) van Berend Botje gevestigd, waardoor u zich als (werkende) ouder niet druk hoeft te maken hoe u de opvang van uw kind voor of na schooltijd kunt regelen. Uw kind wordt opgehaald en gaat dan samen met de pedagogisch medewerkers naar de BSO.

Klik hier als u meer weten over de buitenschoolse opvang.

Hele dagopvang nodig?
Berend Botje biedt in Oosthuizen ook hele dagopvang. Kinderen tot vier jaar zijn welkom op
Kindercentrum Berend Botje, De Wijzend 159 in Oosthuizen.

Ouders aan het woord

"De school biedt een veilige, maar toch uitdagende omgeving "

"De school heeft bewezen niet bang te zijn voor verandering en probeert het beste uit het eigen team, kinderen en de ouders te halen." - Jasmijn